Skänker bort vår sele som vi haft till våra grabbar. Den är i mycket gott skick, bortsett från en svart fläck som är precis där bebisen mun är när den sitter framåtvänd. Men selen är tvättad flera gånger med fläckborttagning, så den borde inte vara ofräsch. 3.2-20kg
Annons avslutad
Copyright © 2003-2026 by ragebit. All rights reserved.